Pärla

Hej alla, har precis ätit frukost och packat upp. Jag väntar på att jobbet ska ringa och säga tid för nästa intervju. När jag har klätt på mig och fixat mej så ska jag ringa kompisar och se vad som händer ikväll, hoppas det blir nått kul:) Imorrn ska jag och Frida hem till Tina och äta middag och kolla melodifestivalen, det blir kul. Gud det känns verkligen som sommar när man tittar ut genom fönstret, det är ju liksom bara sportlov. Det är konstigt men skönt ju och hoppas bara att det håller i sig, vill inte ha mer snö! Jag kan heller inte fatta att det igår bara var tre veckor kvar till NY, aaaahhh:) Längtar så mkt! Aja vi hörs sen, pussar<3

image103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0