Red Heart

Hej alla, idag så hade vi riksdagens öppnande i skolan då alla var finklädda och vi körde igenom hela programmet som krävs för att öppna riksdagen och sedan träffades vi i våra utskott. Jag är ordförande i arbetsmarknadsutskottet:) Imorrn ska vi fortsätta med det och då ska vi debattera för våra motioner i utskotten. Sedan jag kom hem så har jag bara pluggat och kört lite gitarr och sjungit. Imorrn har vi musik och vi ska fortsätta på vår ensamble; vi kör låten "Hungry Heart" med Bruce Springsteen. Jag har nyss ätit middag (sushi) efter det att jag var en snabb sväng på ica med mamma och syrran. Kvällen fortsätter med Gossip Girl och Carolina. Nu ska jag återgå till min LOKA (smultron med citron, asgod) och till att fixa naglarna, pusspuss!<3

image87 image89Lovley!

Kommentarer
Postat av: Malin

å dem där skorna är ju bara asläckra, har suktat efter dem ett tag nu!

2008-02-16 @ 17:50:53
URL: http://artofmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0