Skola somvanligt

Hej, sitter i skolan och slår ihjäl tiden på min måndagshåltimme. Jag befinner mig i datasalen med kompisar från klassen och om några timmar så har vi livskunskap som sedan är följt av spanska, slutar kvart i fyra! Då kanske jag ska träffa Ida och ta en kaffe. Men jag får inte dricka latte (det är mitt favoritkaffe) för jag har börjat med GI, idag faktiskt! Jag har visserligen börjat lite innan genom att sluta med läsk, onyttig mat, chips och sånt. Men nu har jag börjat med den riktiga metoden. Jag är sjuk så jag får inte träna kondition men jag får däremot träna teknik så som situpps och liknande så det är bra! Men när jag får medincin igen och blir frisk så kommer jag kunna gå ut och springa och spinna och sånt, lääännnggtar!!! Men iallafall, för att återgå till GI så läste jag igenom häftet med instruktioner igår innan jag skulle somna och nu så vet jag vilken slags mat jag ska äta. Imorse så åt jag en god frukost, naturell yoghurt med hallon och nötter:) mums och ikväll blir det " enkel kycklingsallad". Det är dock lite svårt att följa dieten när man ska äta lunch eftersom jag går i skolan, men jag äter ändå bara fil med lite kanel och ett äpple till lunch varje dag så det blir bra iallafall:) Vissa dieter funkar ju inte alls (inte för att jag har provat) men vad jag har hört och läst, men GI funkar jättbra eftersom man inte skadar kroppen utan bara gynnar den genom att reducera alla onödiga kolhydrater! Perfekt!
Såg Elle-galan igår, verkligen bra. Älskar och längtar till vårmodet, guud alltså:) Blommigt och 70-tal och allt mmm:D Idag så kommer Sofies mode ut också, love it!<3
Vi hörs kanske ikväll. Pyss!

Mischa BartonMischa shoppar på, men sen så har hon ju världens finaste klädstil också!
Nicky Hilton, Paris Hilton, Ännu ett år har gått och Paris är nu 27!Paris fyllde år igår, 27 år! Grattis!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0