Söndagsmorgon

Hej alla! Igår kom jag hem sent efter en kvälls partaj:) På morgonen så shoppade jag hela dagen o sen blev det sergelbio; "I'm Not There", jag tycker den var anorlunda men jättebra! Jag shoppade b la: svarta midjehöga shorts med guldknappar, mörkrosa linne med en detalj vid urigningen, silvriga örhängen (breda ringar med mönster), "snurrade" guld-ringar-örhängen, ett långt guldhalsband, en jättegullig svart ram, en ansiktscreme, en mascara, strumpbyxor, en hårspray med vitaminer från Bed Head och en jättefin svart festväska med gulddetaljer som är Chanel-inspirerad från Gina!:)
Sen så var det hemgång och byta om och fixa sig lite snabbt för att sedan få skjuts av en kompis till middagen där massa föäldrar med ungdomar var. Efter att jag ätit så drog jag vidare på fest och kom hem vid tre, dödstrött!
Ska dricka upp det sista av mitt kaffe nu och sen fixa mitt rum! Ciao<3

image84Ny bild på Amy från Posh där hon ser piggare ut än hon gjort på ett bra tag, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0