Sportlov

Hej, idag så hade jag fyra lektioner i skolan och en utav dom var samhälls-provet, det gick jättebra faktist. Efter skolan så mötte jag upp en kompis och vi tog en kaffe och kikade i affärer. Nu vet jag ungefär vad jag vill köpa på lördag, då ska jag shoppa för då får jag pengar:) Imorgon har jag inga lektoioner iochmed min jobbintervju, så jag fick sportlov idag! Jippie:D
Om typ en halvtimme ska jag gå ner och förbereda salladen till middagen för vi ska äta tidigt eftersom vi ska på teater vid 18-tiden; vi ska se Macbeth. Imorrn dåra så ska jag sova ut och sen fixa mig inför intervjun, aaaaa hoppas det går bra, vill verkligen ha det här jobbet! Jag jobbade på StockholmStudio i drygt ett- ett och ett halvt år men det verkar vara slut med den studion nu så då gäller det att hitta ett nytt jobb:) Man vill ju kunna köpa sig och göra roliga saker och det får man genom pengar:D Sedan på kvällen imorrn så vet jag inte riktigt vad som sker, men det blir iaf träff med kompisar, så långt vet jag. Okej men då ska jag vell byta om och sen gå ner och fixa salladen då, pusspuss!<3

image97Hon väntar tvillingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0