Woman Of The Year

Hej alla, idag har jag vart i skolan men gick hem innan sista lektionen för jag har blivit sjuk igen, eller aldrig frisk kanske man ska säga. Ikväll så ska jag bara ta det lugnt så att jag förhoppningsvis kan gå till skolan imorrn. På tal om imorrn så är det ju fredag och helgen närmar sig:) Imorrn efter skolan så ska jag möta upp en kompis så ska vi köpa lite grejer till vår myskväll som vi ska ha:) På lördag blir det bio och shopping på dagen och på kvällen blir det fest:D jippie! Jag tror bion blir "I'm Not There", som handlar om min favorit Bob Dylans liv ur olika perspektiv med olika skåderspelare, bl a min andra favorit Heath Ledger. R.I.P<3

Update: Medan Kirsten Dunst checkar in på rehab så blir Paris Hilton utnämnd till Årets Kvinna av Harvard Lampoon.
Britney blev frisläppt från sjukhuset igår och Madonna tillsammans med Gucci ställer till med Välgörenhetsgala dit många kändisar med skitheta outfits kom och minglade!

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0