Goodnight and Go

Hej allihopa, idag så var det en seg måndag i skolan med bl a naturkunskap, boring... När jag kom hem så kollade jag på "The Holiday" för andra dagen i rad. Den är helt enkelt bäst! Älskar Jude Law<3
Ikväll börjar andra säsongen av Gossip Girl, jag kollar på datorn i samma takt som USA, längtar! Ska snart gå ner och äta ceasarsallad till middag men tänkte slänga in ett inlägg först. Imorgon så har jag bara tre lektioner så jag slutar vid halv ett ungefär, så skönt. Aja nu ere mat, pusshej!<3

image69

Kommentarer
Postat av: Kristin

Älska filmen!! :D

2008-01-28 @ 18:36:00
Postat av: shagy

gosh, ge mig jude law!! hihi

2008-01-30 @ 10:06:45
URL: http://shagy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0