Morgon

Hej nu är det morgon igen...Imorrn är det äntligen fredag och då ska jag på tjejmiddag:) På lördag blir det nog fest och sen på söndag ska jag fixa lite med mitt rum och plugga lite matte. Jag räknar in dagarna till sportlovet och det kan inte komma fort nog! Men det är ju lite positiva saker som kommer inann, som t.ex alla hjärtans dag och semledagen:) På sportlovet ska vi nog inte åka skidor fast vi brukar dra till Åre varje år men jag pallar inte för det är bara afterskin som jag tycker är rolig och så shoppingen såklart, haha, så min familj får antingen dra utan mej eller stanna hemma:) Efter sportlovet så är det ju typ två och en halv vecka o sen är det påsklov och New York för mej dåra:) Men seriöst vem kom på en sån dum idé, varför har dom sport och -påsklovet typ direkt efter varandra?, det skulle vara mycket bättre med sportlovet nununu! Fast det blir skönt sen ju:)
Nej nu ska jag hämta lite te, puss<3

image60Favoritsmink<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0