Sparkle

Hello sötnos:) idag så ska jag bara chilla och jag har redan fixat håret och naglarna så då återstår det att bestämma outfit inför imorrn och ladda över lite nya låtar till ipoden. Jag har fortfarande ont i halsen och huvudet men ska nog gå till skolan imorrn ändå..
Jag längtar så sjukt mycket till New York nu asso, guuud det ska bli sååå kul och det är bara några veckor kvar nu. Ska verkligen shoppa upp hela staden hihi:)
Jag har gjort om mitt rum och det är snart klart; det är svart, vitt, grått och rosa med massa damaskmönster och med Marilyn Monroe och -Elivstavlor och saker, ljus och kuddar:) Väntar bara på att sätta upp en till Marilyntavla och en hylla.
Ha en bra söndag, puss&kram!

image55 image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0