Wednesday

Hej alla, onsdag idag och längsta skoldagen också för den delen. Sitter just nu och väntar på att mina nymålade naglar ska torka. Har pluggat hur mycket som helst idag och längtar till helgen, den kommer snart! Imorgon är det ju redan torsdag och då bli det ny outfit:) Har haft en ny varje dag den här veckan, jag shoppade så mycket i helgen. Imorgon blir det en grön tunika, svarta leggings, gråa pumpstrumpor, svarta stövlar, guld-hjärt-halsband, en svart kofta, och svarta naglar. Jag har nu gjort klart min redovisning, om Anna Kournikova, inför imorrn så ska vell bara ta en kopp kaffe och snart gå och lägga mej för jag är obeskrivligt trött. Juste, imorrn får vi info om nästa års val i gymnasiet, alltså tvåan, det blir spännande:) Puss o go' natt<3

image71

Kommentarer
Postat av: Anonym

eh alltså, vem fan dricker kaffe precis innan man ska lägga sig :P?

2008-01-30 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0