Cosmos på Medis

Hejsan alla!

Igår så han jag tyvärr inte uppdatera men idag så hinner jag:)
Igår efter jobbet gick vi kanske nio, tio pers till Snaps på medis och åt middag och drack gulliga drinkar hela kvällen. Det var sjukt mysigt och kul, vi blev bjudna på två omgångar av bartendern och vi spottade några kända ansikten...
Idag har jag bara jobbat hela dagen och det blir samma imorrn igen. Fick lön idag, då blev det ännu roligare att jobba:)
På fredag ska jag köra igen, dubbellektion, och sen ska jag chilla hemma med syrran tror jag. Vi ska upp tidigt där på lördagen och shoppa i massor och sen hem och packa till Grekland:)
Vi hörs senare för nu ska jag läsa It-girl och dricka vaniljlatte innan jag somnar bums i sängen<3


Kommentarer
Postat av: saara

hej!



vart ligger snaps på medis??? alltså address typ;)

nästa gång när du lägger bilder gör så att man kan förstora:D

2008-07-24 @ 12:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0