Dagens Outfit!

Ska strax åka till jobbet men först tänkte jag slänga in några snabba rader här.
Har precis druckit min vaniljlatte och ska strax fixa mej, tänkte ha på mig en Audrey-inspirerad outfit; svart klänning med svarta ballerina, en svart och vit klassisk 40-tals väska, stylat vågit hår, guldringar i öronen och ett par stora svarta solglasögon:)
På tal om solglasögon så kom ju solen fram idag, yes! Det känns ju mer som sommar nu och hoppas att det håller i sig bara!
Aja nu ska jag iaf åka till jobbet och köpa de där nya orange Stimorol Senses på vägen.

More soon, ta ta!

Love these<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många läsare har du? har alltid undrat

2008-07-09 @ 15:22:47
Postat av: Yees

Vem vill veta vad du har på dig egentligen? Wannabie Blondinbella?

2008-07-12 @ 22:01:35
Postat av: Anonym

det stavas wannabe inte wannabie "Yees"

2008-07-13 @ 15:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0