Fint väder!<3

Hejsan alla!

Idag är vädret mycket mer lovande, men nått som inte är lika lovande är buss-strejken! Jag kan inte ta mig till jobbet?!
Får stanna hemma och bada och sola istället, det är inte fel plus att jag då får inviga min nya solhatt:)
Jag fick en kommentar tidigare och jag vill bara säga att jag älskar mode och shopping och framförallt märkesgrejer. Så det är därför jag berättar ifrån vilket märke mina saker kommer, inte för att skryta eller verka snobbig på nått sätt! Hoppas ni inte misstolkar det!

Nu ska jag ta min rosa ipod och lyssna på "Ella Elle L'a" och ta på mig min nya bikini och hoppa i poolen, c'ya<3

Mitt favoritmärke när det kommer till hattar: Philip Treacy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0