För en lyckad dag i solen...

Hejsan alla gulliga!

Idag skulle jag egentligen ha kört men det ändrade sig. Så istället så har jag solat och badat med syrran på baksidan hela dagen. Har läst It-girl, druckit vanilj-frappuccino och lyssnat på ipoden:)
Igår blev det sent igen, vi alla gick till Retro på Sveavägen och satt där hela kvällen, nice som vanligt!
Ikväll så ska jag med familj antingen gå ut och äta på restaurang eller så ska vi köpa hem skaldjur och sånt, får se vad det blir... I vilket fall så skulle jag vilja svänga förbi en butik som säljer gamla Hollywood-filmer med Audrey och Marilyn, måste köpa flera!
Imorgon blir det vell att jag och Ida tömmer alla hyllorna i affärerna i city och sen kommer jag packa alltför mycket i min rosa resväska som vanligt. Brukar behöva sätta mig på den och dra igen den, det är inte det att den är liten eller så utan jag har bara svårt för att packa lätt! Men det nödvändigaste är iaf en snygg byxdress, en trendig bikini, höga klaclar, cocktail-klänningar och en herrans massa skönhetsprodukter!
C' ya later hunnies<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0