Gossip Girl-feber!

Hej alla!

Idag har jag jobbat hela dagen och samma sak igår. Efter jobbet så mötte jag upp Carl och vi åkte hem tillsammans och grillade:)
Tur att bussarna har börjat gå igen, jag menar tror dom typ att vi ska gå eller (euw) cykla?! No thanks!
Jag blir såååå glad över era kommentarer och jag är glad att mina tips om GG är uppskattade:) Är väldigt excited för att de håller på och spela in nästa säsong, iiiiiii:D Den kommer ju senare i år och de har absolutley adorable clothes på sig! Ni får några smakprov här nedanför.
Nu ska jag gå ner och dricka min skinny vanilla latte, vi ses<3












Kommentarer
Postat av: Anonym

"(euw) cykla?!"

här tänker man lite väl högt om sig själv minsann.

2008-07-05 @ 03:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0