Grekland!!!

Några timmar kvar till planet mot Kreta lyfter och jag tänker sitta på det! Min Samsonite-resväska är fullpackad b la med massa grejer som jag shoppade idag; strandgrejer, festklänningar, söta skor, smink och accesoarer. Ska resa i en kornblå klänning och svarta ballerina och för att hålla mig sysselsatt på planet så har jag laddat upp med Vogue, ELLE och It-girl. Jag vet inte om jag kommer kunna få tag på en dator där nere men om jag kan så ska jag skriva och berätta hur nice det är att dricka piña colada, bada och sola:) Jag kommer hem om en vecka med en to-die-for solbränna och förhoppningsvis nån fin namnsdagspresent, jag har namnsdag den 31:a juli.
Hasta la vista<3



Grekland07<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0