Jag älskar när ni frågar mej om saker jag gör bäst!

Återigen frågor om Gossip Girl! (Jag är glad att höra att ni läser på flitigt!)
Om ni har läst upp till nionde boken i serien så har ni ju en bok kvar på svenska -nummer tio alltså- och sedan nummer elva -vilken är den sista boken i GG-serien- och nummer tolv -vilken handlar om hur allt börjar-. De inte finns på svenska än, men de går att köpa via internet (genom t ex cdon.com eller adlibris.se).
Sedan har ni ju då "Gossip Girl, The Carlyles". Det finns två böcker (endast på engelska än så länge) i den serien men det kommer nog fler!
"It Girl" däremot finns på svenska i bokhandlar i princip överallt, inte hela serien tror jag (det finns fem böcker) men resten kommer snart ska ni se!
Sedan har ni ju även de böcker som är skrivna just för serien som går på tv, där har det än så länge kommit ut två böcker (på engelska).

Jag kom precis hem från middagen och bion, det blev en utsökt ceasarsallad och Brudens bäste man. Imorrn blir det promenad på morgonen följt av yoga och shopping + lunch. C'ya<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för tipsen!

2008-07-04 @ 12:12:39
Postat av: shagy

Nu har du verkligen läst ALLA böcker! :D<3

2008-07-04 @ 12:16:33
URL: http://shagy.blogg.se/
Postat av: sandra

gumman jag e glad att jag blivit tipsad om gossip girl. har lest 4 eller fem bocker po mindre en 3 veckor, i totally adore them :) vad menaru med "It Girl" haha? love you! <3

2008-07-04 @ 19:37:11
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad leker du blondinbella för

2008-07-04 @ 19:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0