Love Spell

Hejsan alla!

Känner mej mycket bättre nu och kan nog jobba imorgon. Igår så kände jag mej sådär men följde med mina kusiner och släkt från USA ,och lite överallt ifrån, till Arosfortet i Västerås. Det är inte riktigt min grej det där med att leka fångarna på fortet, men det var ganska kul faktiskt! Jag fick lite grejer av ena min kusin; en parfym, en bodysplash och en body- och handkräm från "Love Spell"-Victoria's Secret. Jag älskar dem!

Idag ska jag bara ta det lugnt och försöka bli helt frisk. Det kan man nog bara göra genom att läsa GG och shoppa online!
Det är precis vad jag ska göra så vi hörs senare, XoXo -Elin!

Secret Garden collection från VS, Love Spell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0