Make Up Store överallt?!

Idag har jag jobbat och när jag kom hem så pratade jag i telefon och läste GG. Nu sitter jag vid datan och är lite rastlös. Imorgon dock ska jag inte jobba, så då ska jag kanske gå och få pedikyr eller spela golf eller nått.
Igår kväll var jag på tjejmiddag och det var kul att catcha up med resten av gänget från klassen. Vi åt middag, lyssnade på musik, tog massa foton och snackade. Allt vad man brukar göra på tjejmiddagar. På andra sidan gatan i ett stort hus hade massa killar fest dock...

Visste ni att Make Up Store bara växer och växer? Det har blivit så stort att de har börjat med det som ett eget märke på Kicks. Typ som dom har för Clinique, Chanel, Dior, Nars och alla andra märken, cinda' cool!

Nej nu måste jag kila igen, you know you adore me!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0