Sjuk på sommarlovet...

Vaknade tusen gånger i natt så jag har inte sovit sådär jättemycket. Anledningen är att jag är jätteförkyld... Jag skulle ju egentligen haft min första körlektion idag men det blir inget av med det!
Nu, tre skivor i SATC-boxen senare, ska jag göra soppa och läsa GG. Det finns inget att göra än att försöka fördriva tiden när man är sjuk.
Jag är glad att jag blev sjuk nu iochförsig eftersom jag hade inte velat bli sjuk om några veckor då jag ska på semester till Grekland. Hoppas att jag är frisk tills dess! Jag ska åka och shoppa lite solklänningar och annat som man behöver för semsestern dagen innan vi åker.
Vi hörs sen, <3


Kommentarer
Postat av: maliiin

hej elin :D

usch jobbigt ;/ är också förkyld. måste vara nån allergi eller nåt kanske.

2008-07-10 @ 19:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0