Sverige eller USA?!

Idag jobbar jag inte, shoowhooo:) Ska hitta på nått kul, vet bara inte vad än...
Igår så blev jag klar med den sista boken i den vanliga GG-serien, nr 12 som heter "Gossip Girl-It Had To Be You-Prequel", och ska därför börja med It-girl och GG-The Carlyles.
Nu har jag beställt nästan allt som jag vill ha från internet, anledningen till att jag gör det är för att inget av det som jag vill ha finns i Sverige. Det är tråkigt att det ska va så, vrf är Sverige efter med allt? Eller så kankse det är USA som är före?!
Jag längtar sjukt mycket till på söndag när jag drar till Grekland! Iiiiiiii vill åka nuuu!

Mer snart<3



(GG-säsong 2 börjar 1:a september i USA, men som om vi kan vänta liksom?)<3

Kommentarer
Postat av: elin

vilken grym blogg du har!

jag älskar GG böckerna, läser dom jämt

utomlands. måste ladda upp tills på måndag

då jag åker till cypern, :D

2008-07-21 @ 16:16:22
URL: http://moreofelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0