Beslutsångest! Det är som vanligt...

God morgon alla!

Idag är det fint väder och det känns nu mer som sommarlov eller vad säger ni?
Städerskan gick precis och jag har ätit frukost och kollat på Ophera-show. Snart ska jag göra yoga på min rosa yogamatta (min moster är yogainstruktör så det är perfekt att passa på och göra yoga medan hon är här) och sen ska jag fixa mej. Ikväll så ska ju jag, Ida och min moster kolla på min efterlängtade bio; Sex And The City! Jag längtar, längtar, längtar!
Igår kväll vid halv tio så hämtade vi Ida som vart på konfirmationsläger på Gotland (samma som jag var på för två år sedan). Så på söndag är själva konfirmationen och jag undrar vad jag ska ha på mig... Jag har fått två nya klänningar från Asos, kanske ska en av dem. Ni får se dem här nedan:
C' ya later!<3

(Den är persikofärgad men den blåa visar hur den ser ut framifrån bara)

Kommentarer
Postat av: sandra

den rosablommiga var väldigt söt :)

2008-06-26 @ 15:57:03
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0