Dagens outfit

Hejsan, idag ska jag till skolan först vid kvart i två och sen efter skolan ska jag och jobba. Har precis fixat mej klart och väntar bara på att jag ska gå. Imorrn har vi också typ bara två lektioner fast på morgonen och sen ska jag hem och bada och sola och sen åka och shoppa med mamma.
C'ya later<3

Dagens outfit:


*Svart skjortklänning från Gina Trioct
*Långt vitt pärlhalsband från Åhlens City
*Diamantörhängen i silver
*Svarta gladiatorinspirerade sandaler med tre stora svarta diamanter från Wedins
*Ljuslila nagelack från Victorias Secret
*Svart och vit 40-tals inspirerad väska från ALDO New York (syns inte på bilden)
*Hår: två flätor som är sammanbundna runt huvudet och fixerade med hårspray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0