En vanlig sommarlovskväll

Kom hem från körkortsteorin för typ en timme sen och har druckit latte med vaniljsojamjölk, mums, och läst Gossip Girl. Vid elva ungefär så ska jag kolla på dubbelavsnitt av SATC:) Sen ska jag sova för jag ska upp relativt tidigt imorrn och jobba. Får se hur det går att ta sig till jobbet med strejken som blir inatt...
Nu ska jag duscha med min nya lavendel-showergel från L'occitane och sen måla mina naglar med mitt ljusrosa Chanel-nagelack<3

(Tack till Posh24 för alla fina bilder!) Här är Kim Cattrall från SATC på Herrods och inviger sommarrean som startade idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Nu ska jag duscha med min nya lavendel-showergel från L'occitane och sen måla mina naglar med mitt ljusrosa Chanel-nagelack"



det låter snobbigt när du skriver in i minsta detalj från vilken dyr affär du köpt dina saker du använder. Skriv bara "ska ta en dusch sen måla naglarna" sen koncentrera dig på att skriva de viktiga sakerna du gjort. Annars tappar man lusten till att läsa det du skriver om på dagarna.

2008-07-01 @ 00:22:30
Postat av: Linnea

Hej. Jag undrar över en grej med alla GG böcker. Jag har läst de 9 första böckerna i serien men jag tror att det finns flera, men jag vet inte vad dem heter och vart man hittar dem. Jag har tidigare läst i din blogg om att det finns en bok/böcker om hur allt va innan Serena åkte till internatskolan, vart finns den? Och det finns ju också en annan serie It Girl, vart hittar man den? Jag frågar dig om detta eftersom att jag antar att du vet. Tack i förhand.<3

2008-07-01 @ 19:41:04
Postat av: yees

håller absolut med, om du har så mycket pengar behöver man inte skryta om dem. Jag har också pengar men jag säger inte att jag ska måla mina naglar med chanel-nagelack. Ingen märker skillnad om du har chanel eller hm´s nagellack, är det därför du måste skriva vad för märke det är så att folk vet? Snacka om att vilja ha uppmärksamhet?

2008-07-08 @ 23:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0