Kändisnytt

När jag kom till skolan idag så hade vi en jättekort mattelektion och sen spanska. Jag fick reda på att vi är lediga imorrn också så detta ver den enda skoldagen för mej den här veckan, vi har så gott som sommarlov nu eftersom vi slutar nästa onsdag:)
När spanskan var slut så åkte jag och jobbade och syrran satt inne på kontoret när jag kom. Efter två och en halv timmes jobb så gick vi och åt middag på en Italiensk restaurang vid Hötorget och sen köpte jag med mej en latte och Sofis mode hem.
Nu ska jag läsa min tidning och imorrn ska jag ligga ute och bada o steka i solen hela dagen med undantag av kvällen då jag ska shoppa, puss<3

Ps. Måste bara passa på att hylla modeguden Yves Saint Laurent som avled igår 71 år gammal! Ds.


Paris prickar helt rätt när hon går på MTV Movie Awards!
Snyggast outfit av alla hade ändå Liv Tyler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0