Pink Gold

Hej!

Snart är det midsommar och vem ska festa? Vi.
Jag åker då ut till skärgården med massa kompisar imorrn och ska strax packa klart allt i min LV-bag.
Jag kom nyss hem från mataffären där mamma släpat runt mej för att köpa mat till midsommar som mina föräldrar och deras gäster ska ha hemma hos oss, tur för mig att jag inte behöver vara med! Så nu sitter jag och äter ett Bixit-kex och målar naglarna medan jag väntar på att middagen ska bli klar. Sedan är det fotboll och vem kommer vinna? Vi.
C'ya later, erkänn: you can't wait!<3

Mina nya favoriter:


(Tack för bilden "Bjooti Net")
De här produkterna gör dig guldskimmrande inför stranden
och får dig att lukta jättegott som piña colada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0