Skolavslutning imorrn!<3

Kom nyss hem från en fika med Ida och innan det hade jag vart hemma en sväng -och bytte om till en vit skjortklänning som var betydligt mer solvänlig än jeansen och den gråa koftan jag bar innan- då jag kom hem från stället vid varit på med skolan.
Ikväll ska jag fixa mej, fixa mej och fixa mej inför imorrn, allt måste vara perfekt! Jag ska ha på mej en vit tunn klänning som är precis rätt längd -alltså en liten bit över knäna- och har öppen rygg och en snygg broderispets på framsidan från Rut m.fl, ett par bronzéfärgade sandaler med kilklack eller ett par svarta med peeptoe, en aftonväska, rödkorallskimrande nagelack, antagligen lockat hår i en uppsättning, ett armband från topshop med rosa och orange och lila och ljusgröna stenar med guld och blommor i rosa och korall och så ska jag inviga mina diamantörhängen med guld runt som jag fick i present:) Jag ska även försöka att trycka in Sverige-Grekland i schemat ikväll men det blir tufft:) Vi ses imorrn, love...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0