Vill också ta studenten!

Hej alla!

Sorry om jag inte skrivit på några dagar men jag har helt enkelt inte haft tid! Studenten var jätterolig iaf och det vimlade av studenter och deras familjer, champagne, rosor och flakbilar i hela stan! Jag och syrran blev bjudna på fest av några killar och några andra kastade rosor på oss, haha...
De två senaste kvällarna har jag iaf hållit mig inne i kungsan och haft det roligt, var ni också där? Och igår så jobbade jag hela dagen.
Nu ska jag strax åka och möta upp en kompis och shoppa lite och sen ska vi hem till mej med en annan kompis också och sola och bada, c'ya<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du?

2008-06-08 @ 10:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0