En kristall

Hej allihop, igår var jag på jobbintervjun och det gick bra, hoppas jag! De ska ringa och ge besked så snart som möjligt, men visst finns det en risk att jag inte får jobbet, så är det ju alltid. Då får man ju bara söka vidare...
Igår läste jag ut första Gossip Girl-boken, den behandlar ungefär förtsa avsnittet i tv-serien, haha! Jag tänkte börja med den andra idag. Är det någon föresten som vet när andra säsongen börjar i USA? (Jag har ju fuskat och kollat klart på hela första för länge sen!)
Juste, tack "..." för infot om bilden med Eva Longoria, det är inte Suri, det är en liten stackars flicka med cancer, Eva hjälper sjuka barn!
Ni får ha en trevlig dag, puss!<3

image115Hon är back och är aktuell med en ny film och ett nytt album!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lindsay kan slänga sig i väggen, hon är grymt överskattad

2008-03-06 @ 19:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0