GossipGirl-Feber

Idag var det en riktigt kort och skön dag i skolan med en inställd morgonlektion. Det är fredag och änligen helg, men va ska jag hitta på idag? Alla verkar fullt upptagna med en massa tråkiga saker, så jag sitter hemma och funderar om jag ska börja på min nya OC-box ikväll.

Igår läste jag ut hela tvåans GossipGirl bok; jag var sjuk och var därför inte i skolan, så jag började med den på morgonen och sträckläste fram till halv ett på natten då jag vände sista bladet:) Imorse på min långa sovmorgon så kunde jag såklart inte sova, eftersom min syrra sprang in till mitt rum tre gånger och skulle låna kläder och smink och skor och gud vet vad, så jag bestämmde mig för att börja på den tredje och har nu läst halva, haha snacka om uppsession! Men de är så bra så jag kan inte sluta!

Imorrn iallafall så ska jag och två kompisar ut och käka middag och sen antingen gå på bio eller bara strosa i affärer. På söndag hoppas jag att det blir gymmet:)

Dagens outfit:
image118

-Svart kofta/bolero med tygknapp från H&M
-Kornblått linne från Dorothy Perkings (designer i London)
-Svarta "glansliga" jeans från H&M
-Svarta pumps från dinsko
-Glansigt brunt armband från MQ
-Guldringar (snurrade) från Ginatricot (syns dock ej på bilden)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

nice

2008-03-07 @ 19:41:29
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0