Hemma

Det har varit en hektisk dag och jag klev inannför dörren precis. Det hela började med skolan från halv nio till tjugo över tolv och sedan direkt till frisören och klippa och färga håret i typ två och en halv timme. Efter det så skyndade jag hem för att byta om till en pennkjol och en skjorta och bättra på sminket lite, inför mötet. Sedan åkte jag in till Gamla Stan och handlade en grej och sen var det dags för mötet. Jag trodde faktist att mötet bara skulle hålla på en kort stund men vi satt kvar till halv nio typ och det började vid halv sju. Jag blev då sekreterare (yes!) och mötet gick rätt bra. Och för att återgå till nuet så kom jag som sagt var innan för dörren precis.

Imorgon ska jag vara i skolan jättelänge och sedan ska jag hem och packa, puss och god natt Sverige!

image143Britney blir skådis i serien "How I met your mother", hon ser mkt "friskare" ut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0