Jag kan själv!

Nu kom jag precis hem från en heldag med MUF. Vi åt först frukost i kansliet och sen bagav vi oss ut och kampanjade i ett gymnasium. Kampanjen hette "Jag kan själv!" och den gick rätt bra och vi värvade ganska många faktist:) När vi var klara med det så åt jag och en kompis lunch i Gamla stan. Nu ska jag vara hemma i två timmar och fixa mej och äta middag för att sedan åka till Karlaplan och gå på MUF:s kampanjavslutningsfest, det kmr nog bli awsome:) Jag ska ha på mej svarta pumps, svarta strumpbyxor, en gråsvartvit klänning från MQ, en svart plufsämad koft-bolero och snygga accseoarer till det. Nu ska jag börja fixa mej, puss!<3

image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0