MER OC

Pappa är på g hem med den fjärde och sista oc-boxen till mej, aahh äntligen! Så det blir en helkväll fullspäckad av GI-mat och OC, I love it! Men innnan det så är det faktist Christine och Vänner...

Imorrn är första lektionen inställd, yes, så jag börjar vid lunchtid. Då har vi jympa-teori och sedan natur (tyvärr). Sen kommer den efterlängtade fredagskvällen, men jag har inga planer alls, jag brukar jämt vara fullplanerad så det känns rätt skönt! Men på lördag blir det träff med två goda vänner, antagligen middag och bio:) Jag längtar till nästa helg då min killkompis fyller 18 (FEST!!!!!) Jippie:)

Skulle egenligen ha gymmat idag men jag känner mig inte riktigt bra, så det blir antagligen på söndag istället.

Har gjort upp en hel lista med saker som jag vill shoppa när jag åker till NY och affärer + varuhus (som vore bestraffliga att inte besöka!) Jag längtar obeskrivligt mkt (ni får jämt höra mitt tjat om det men så är det haha), jag kommer på mig själv med att dagdrömma om staden och allt vi ska göra när vi kommer dit...

Måste bara passa på att gratulera mig själv för att jag spikade ett MVG på historiaprovet, grattis:)

Hörs snart!<3

image116 image117Från ASOS, måste ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0