Midnightgloss

God kväll:) Efter att just ha läst igenom denna veckas Sofies mode och målat naglarna i ett vårigt rosa lack så tänkte jag slänga in några rader här. När mamma kom hem så hade hon köpt en handcreme, en bodylotion, Sofies mode och ett sudd till mej; saker jag behövde!:) Snart är badrummet färdigrenoverat och färgerna går i ljusare och mörkare grått blandat med vitt och svart, allt är väldigt stilrent, sedan så kommer ekmöbler på det. Imorrn är höjdpunkten tv-kvällen med Gossip Girl-repedition och Gynning:) På onsdag är det nästa jobbintervju och jag är lite smånervös måste jag erkänna. Men aja, sov sött puss<3

image108 image111Måste ha det här snygga nagellacket (från Chanel) och skorna (från ASOS)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för jobb du söker?

2008-03-04 @ 20:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0