Stjärnspegel

Hej allihopa, idag så vaknade jag hemma hos en kompis vid tjugo i elva... Inte bra om man ska upp i skolan dagen efter. Men vi sov inte fören halv tre kanske, vi kom vell hem från Tina vid etttiden. Vi hade jättetrevligt btw, hon bjöd på jättegod middag och efterrätt:) Vi kollade på melodifestivalen (Perellis bidrag var det bästa tyckte vi), spelade kort och snackade hela kvällen. Idag då, jo jag och två kompisar gymmade från ett till tre, är helt slut nu. Jag kom hem för ett litet tag sen och åt lunch, så nu ska jag fixa mitt rum så att det blir fint inför veckan och sen tare lugnt och kolla på nya morden i midsommer, teddybearhug!

image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0