Det går inget vidare för Amy Winehouse!

Dagen har bara flytit på och jag kom hem för ett tag sedan. Ikväll ska jag spela golf och kolla Dirty Sexy Money, har iochförsig inte kollat på alla avsnitt för det finns så många serier att följa men jag kollar lite då och då. Imorrn är det äntligen fredag och då ska jag först till Sollentuna Centrum och sen köpa med mej sushi hem. Efter det, lite senare, så ska jag och flera kompisar åka till en äng och grilla:) Vi hörs<3

Amy Winehouse arresterades igår misstäkt för droginnehav,
det har ju publicerats en video där hon och Peaches Geldof röker på!


Ashlee Simpson är aktuell med en ny skiva,
hon är gravid och nästa helg så gifter hon sig med sin Pete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0