Elvis kommer till Sverige!

Kom hem från middagen nu och ska fixa några sånger till sångpedagoglektionen imorrn. Vi har ingen natur på morgonen så jag börjar vid tolv:) Sen så har vi matte och spanska och efter det ska jag hem och renskriva protokoll för MUF för att sedan åka på innebandyträning. De blir då den sista innebandyn för säsongen, men vem säger att vi måste sluta träna för det? Vi kanske börjar med fotboll istället!
Idag när jag låg ute och stekte i solen och badade, så läste jag ut åttans GG-bok och hoppas innerligt att jag får den nionde imorrn av mamma och att hon samtidigt passar på att köpa hem Sofies mode också!

Igår så fick jag reda på att det kommer ett band hit till hösten som ska ha konsert med bara Elvis-hits, den heter "Elvis Forever"! Snacka om att jag fick spel! Jag ska såklart gå och kan knappt bärga mej:) Tillsvidare får jag bara fortsätta att öva in alla 602 låtar som Elvis har gjort.

Nu ska jag fixa de där sångerna, go' natt sweethearts!<3

Måste bara tala om att jag älskar diamanter och speciellt Cartier (som detta halsband är) och Tiffany's, don't you?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0