En regnig sommar- eller höstdag?

Snacka om dåligt väder! Jag frös nästan ihjäl idag när jag gick ut i mina nya vita tygskor och tukosa leggings, det är nästan så att man vill byta ut skinnjackan och trenchcoaten mot vinterjackan igen, eller vad säger ni?
Dagen till ära så hade jag två prov som förde med sig huvudvärk som inte blev bättre av att jag levde på i stort sett en enda banan hela dagen. Nu ska jag iaf tvinga mej själv ut i det hemska vädret och ta en promednad med en varm kaffe i handen, love<3

Det är sånt här väder vi vill ha!

Kommentarer
Postat av: madde

aa, vissa dagar äre satt man skulle vilja ha en tjock vinterjacka på sig. usch!

2008-05-14 @ 18:01:16
URL: http://ballt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0