Födelsedag för Ida imorrn

Nu har jag tränat, kollat på Cashmere Maffia och duschat så jag ska snart gå och lägga mej. Jag har dock inte hunnit läsa ut Sofies mode men det får jag göra nu innan jag somnar. Imorrn ska jag upp tidigt eftersom min syster fyller år, hon fyller 15, och jag skriver vad jag köpte till henne imorrn ifall det skulle vara så att hon tittar in här i min blogg innan hon fått sin present! Träningen idag iallafall gick jättebra och på torsdag ska jag träna igen, fast golf, och sen så får ja se hur det blir med träning resten av veckan, ska vell försöka komma ut och springa lite tänkte jag.
Vi har nationellt prov i matte i övermorgon och jag är lite orolig att det ska gå skit, menmen, får försöka plugga lite imorrn innan vi ska ut på restaurang. Nej nu måste jag säga go' natt<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har Frida och Malin blogg?

2008-05-05 @ 23:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0