Kändisspaning på stan...

Hej alla!

Imorse var jag och klippte och färgade håret, det blev jättefint:) Sedan åt jag sushi till lunch och efter det shoppade jag med Ida hela eftermiddagen. När vi gick in på H&M så ser jag tre skitsnygga killar så jag kollar upp och då möts min blick med Dannys (idol-Danny asso) och resten av EMD, de är sååå snygga i verkligeheten! Sedan så gick vi vidare mot gallerian där går jag in på en affär och ska betala ett par örhängen, då ser jag att han som jag ska ge kortet till inte är någon mindrde än Shane från Floorfiller, haha. När vi sedan nästan var klara med vår långa shoppingrunda så går vi runt i Gallerian lite till och då kollar någon på mig igen och då är det Danny fast ensam den här gången. Det var en rolig shopingrunda!
Jag inhandlade en hårparfym från Pink Sugar, en aftersun från Hawaiian Tropic, en persikofärgad ögonskugga från Make Up Store, massa kläder, en vit skolavslutningsklänning med fokus på ryggen från Miss J, massa smink och grejer från H&M, smycken, nionde GG-boken och massa mer:)
När jag var tvungen att sluta shoppa så åkte jag till ett styrelsemöte med MUF och nu kom jag hem. Ska strax gå ner och hämta min favorityoghurt med coccossmak och läsa GG, pussar<3

Ni har vell inte missat att dessa är ett par även på
riktigt?!

Kommentarer
Postat av: yees

ofta danny kollade på dig, snarare du kollade på honom? varför skulle han kolla på en fjortis när det finns massa riktiga snygga brudar i stan?!

2008-07-08 @ 23:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0