NOUGAT från London,<3

Nu har jag precis klickat hem en underbar handcreme från accessora, den är från NOUGAT London och är väldigt populär just nu. Den har faktist just kommit till sajten! Något annat som jag tänkte köpa, men ändrade mej i sista sekunden, var doftljus från Voluspa. Jag kom på att de kan jag faktist köpa på Åhlens, minus frakten, och sen så tror jag att jag också vill ha de trendheta doftljusen från Diptyque.
Igår hade jag på mej ett par nya bruna sandaler med massa remmar och kilklackar, det kommer att ta över nu i sommar! Jag har en förkärlek för skor och ni vet vad man säger, en tjej kan aldrig ha för många skor!
Nu ska jag ner och hämta vatten och sen ska jag läsa GG, puss & go' natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0