Picknick

Hejsan alla!

Kvällen igår var jättemysig och vi grillade spelade gittar och sjöng och jag var modell ute på bryggan medan evvi var fotograf! Vi hade jättekul:)

Idag är det väldigt fint och sommrigt väder, så varför inte utnyttja det? Jag ska det iaf och det gör jag genom att ta en tur till Rålis för en picknick med en kompis. Ska strax åka men innan ska jag leta fram min röda filt med vita hjärtan och sätta på mig mina bruna kilklackssandaler, skinnjacka och pilotisar!

Ciao!<3

Älskar Mischas stil!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevlig kväll, kan jag verkligen hålla med om. Din sångröst är verkligen helt fantastisk :)

Btw. så blev bilderna på dig jätte bra, du ska få dom också :)

2008-05-25 @ 17:35:16
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0