Stil och mode, love it<3

När jag kom hem från skolan så bestämde jag mig för att skippa golfen och istället ta en skön promenad i det varma vädret. Sedan så badade jag i poolen, solade, läste GG, drack isdrinkar och pluggade om vartannat ute i solen på verandan. Det var superhärligt! Nu, efter jag har badat i de sista solstrålarna, så har jag duschat och ätit middag, jag åt faktist samma sak som Blair i GG:) Imorrn har vi bara tre lektioner och sen är det helg, jippie! På kvällen kanske jag och massa kompisar ska dra någonstans och chilla men innan det så ska jag på en tur till NK. Nu ska jag smörja in mej med min nya after sun från Hawaiian Tropic, puss<3

Trendsättare nr 1?!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0