Vaniljlatte och Fruktjuice

Hejsan! Lördag, yes!

Imorse (vid elva) åkte jag och Frida hemifrån henne och hon åkte till jobbet och jag gick och köpte en vaniljlatte medan jag väntade på pappa och syrran. När de äntligen kom så gick vi och shoppade lite (jag köpte ett ursnyggt svart linne från MQ med en bar axel, sjunde GG-boken och lite annat) och sedan köpte vi med oss lunch hem. Nu har jag precis läst ut sjätte GG-boken, och ska snart påbörja nästa, och dricker en fruktjuice som jag precis gjorde ur vår nya juicepress som vi köpte igår. Den består av citron, kiwi, passionsfrukt, grapefrukt och äpple, den är jättegod och nyttig!
Ikväll så är jag och familjen bjudna på en middag men jag orkar inte följa med tror jag så jag ska nog åka och kolla på bio och äta middag med Ida, hörs<3

LÄS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0