Lady in Pink

Hejsan!

Det är fredag igen:) Skoldagen rullade på hyfsat snabbt och efter så blev det en liten shoppingrunda med Ida; köpte en rosa stickad bolero med glittertrådar i, ett sött rosa nattlinne med en rosett, en mörkrosa mjukisdräkt, strumpbyxor och lösögonfransar som jag ska ha på festen imorgon. Sedan kom mamma och vi köpte med oss mat hem (sushi och Thai). Det var meningen att jag skulle träffa en gammal kompis ikväll men jag har haft så ont i huvudet hela dagen så det blev att sitta hemma med familjen och kolla på en härlig Elvis-rulle:)
Imorgon ska jag träffa P vid Drottningg. och gå på en utlandsstudiemässa och sen ska jag hem och fixa mej inför festen på kvällen.
Nu ska jag avruda kvällen med att beställa en klänning från Style By Stars, några SATC-avsnitt och lite grönsaksstavar, c' ya later<3

Ps. Modebloggen är uppdaterad! Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0