Paris, Kate and I

Hejsan allihopa!

Det var en lyckad kväll igår med massor med utklädda vänner. Bilderna från min outfit finns nedanför (ursäkta det något röriga rummet i bakgrunden, slängde saker omkring mej igår innan jag skulle iväg haha). Hoppas ni också hade en trevlig Halloween!
Nu när höstlovet tyvärr är slut så längtar jag redan till julen och jullovet:) Igår shoppade jag lite grann, köpte ett par jättesnygga byxor ur "Paris, Kate and I"-kollektionen från MQ (den kollektionen är helt underbar!) och en tröja från Gina.
Vet ej vad jag ska göra idag men jag ska iallafall börja med att ta bort mitt orange nagellack från igår och lacka om dem i en rosa ton:) Vi hörs senare<3


Kommentarer
Postat av: ewelina

så himla himla söt du va :D

2008-11-02 @ 21:43:08
URL: http://ewelinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0