Pirates Of The Caribbean 4!

Hej alla och ni får ursäkta den dåliga uppdateringen (igen?):)

Jag är sååå trött efter skolan och allt plugg men är samtidigt glad för att Obama blev USA:s nya president:)
Ska strax äta en thailändsk middag och sen blir det lite mer plugg och Privileged och The Hills avsnitt 13 i fjärde säsongen. Satt uppe sent igår och kollade på tv, jag avslutade med nya GG som var bra somvanligt. Det är nog därför jag är trött haha. Det är redan torsdag imorrn och sen är det iinte långt kvar till den efterlängtade helgen! Det blir nog lite stanhäng på fredag och fest på lördag.
Jag har redan gjort min julönskelista men den kommer säkerligen att fyllas på ju längre tiden går, jag menar att det är lika bra att börja skriva den nu ellr för typ två månader sen som jag gjorde så att mamma och pappa kan köpa sakerna innan de tar slut:)

Ha en bra kväll darlings!<3


Här har ni Russel Brand som ska spela Johnny Depps eller ska jag säga Kapten Sparrows bror i den kommande och fjärde Pirates Of The Caribbean-filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0