Mårten Gås och Fars dag!

Hejsan allihopa!

Igår var jag som sagt på fest (på söder i en lägenhet med världens finaste utsikt över hela city) och jag hade lite brottom när jag skulle iväg så det blev inga bra bilder när jag skulle ta foto. Jag hade på mig en mörkblå klänning med en svart spetsbolero, svarta rosettstilletklackar och en svart kuvertväska. Till det hade jag silver- och diamantsmycken och en diadem med varanan pärla och varanan diamant. Sminket var sotade ögon i vitt, silver, svart och mörkblått och Diorkiss-läppar. Det var en lyckad fest där vi knöt nya vänskapsband.
Idag har jag haft en dubbeltimmes körlektion (det går bättre och bättre för varje gång!) och sen köpte jag en skiva med jullåtar bara av Elvis "Christmas with Elvis Presley". Jag känner på mig att det kommer bli julens favvoskiva för min del som kommer att rulla inne i datan varv efter varv!:)
Min mamma kommer från skåne och där är det tradition att man på "Mårten Gås" (som den här dagen heter) äter gås med sås, brysselkol och hasselbackspotatis och sen skånsk äppelkaka med vaniljsås, så det är vad jag ska äta till middag:) Sedan som vi inte får glömma så är det faktiskt Fars dag idag, jag och min syster köpte jättesnygga manschettknappar i svart och silver från MQ:s märke "Bläck" till pappa:)

Vi hörs senare, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0