Vitt glitter

Hejsan, snön glimmar i vitt på marken men jag sitter nu inne i mitt rum och tänker på er:)
Jag har precis kommit hem från S's tjejmiddag för att fira att hon fyllt 17 år och bilder från kvällens outfit finns nedanför.
Vi hade trevligt men jag blev så trött och nu började folk så smått dra sig hemåt så jag traskade i snön som var så fin och duckade för flygande snöbollar, som patetiskt nog, några killar i min ålder kastade på varandra på gatan...!
Vi hade en jättekort dag i skolan i och med att vi fick gå efter att redovisningarna av projektet var klart, vilket var runt elva:) Det var skönt för då kunde jag ta det lite lugnt och läsa lite It-girl och fixa mej i lugn och ro inför ikväll.
Igår kom jag hem vid halv tolv-tiden vilket kanske inte var så bra men det var nämligen så att när Sofi Fharman har modekväll på Topshop så vill man inte missa det:) Jag och min syster stod i kön utanför Topshop i Gallerian och vi var bland de hundra första vilket betydde att vi fick goodiebags:) De innehöll: en mascara, godis, senaste nummret av Sofis mode + Aftonbladet, en skiva och en Ramlösa Balans (tack Sofi:)). Vi fick också gå på "rosa" mattan och ta mingelbilder, ett smakprov ser ni nedan. Det var alltså 20% på allt i Topshop och det spelades musik av b la Idol-Daniel som var med förra året och sen bjöds det på dricka och godis m.m. Jag hittade lite fina grejer som jag köpte men det roligaste var ändå att få träffa Sofi. Haha jag skakade hand med henne och pratade på om massa saker så hon lär nog komma ihåg mej, hoppas att jag inte var för jobbig bara hehe!
När vi sedan fått nog av en fullspäckad Topshop med fashionistor som klätt sig i klädkoden rosa och svart så drog vi oss till Kungshallarnas café och chillade ett bra tag.
Aja, det är skönt med fredag men nu ska jag få min skönhetssömn!<3

Kvällens outfit till ära:



Här ser ni det fullpackade Topshop, Sofi från sidan och bilden med tjejen med svart lugg känner ni säkert igen från Sofis mode-crewet. Ni ser även en bild som jag tog kort på med mej och min syster på rosa mattan som vi fick med oss hem, en bild på Idol-Daniel och Goodiebagen. Jag orkade inte ta foto på allt som fanns i den men ni ser iaf klubban som det står "I <3 Sofis mode" på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0