God Morgon!

Go' morron alla!

Sitter och äter lite frukost, ni undrar säkert varför jag är uppe 08:47... Det är så att jag för det första inte kunde sova och för det andra så måste jag ägna denna gråa söndag till plugg. Inte så roligt kanske men med rätt doftljus och vaniljlatte så kan det vara helt okej!
Igår så gick jag med familj runt i NK och köpte lite grejor och sen gick vi runt lite i resten av city; mina nyaste köp är ett par svarta höststövlar från märket Tube, en lite volangig svart höstscarf, två pärlarmband med silverroser och diamanter och två Essie-nagelack. Efter shoppingturen begav vi oss upp mot Grill och satt där större delen av kvällen, jättegod mat och liveband;)

XOXO -E


Willa Holland byter ungdoms-serie från OC till Gossip Girl! Hon kommer inte att göra saker och ting bättre för Jenny Humphrey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0